יוניליוור ממשיכה להוביל במאבק בשינוי האקלים וגם השנה, החמישית ברציפות, החברה זוכה לדירוג A במאבק בשינוי האקלים.
זו השנה החמישית ברציפות שארגון CDP (Carbon Disclosure Project) מכריז על דירוג A ליוניליוור במדד המנהיגות במאבק בשינוי האקלים.
רשימת ה-A של ה- CDP מכירה בחברות שמנהיגות פעולות ואסטרגיות ביחס לשינוי האקלים. הניקוד מוענק עבור פעולות נגד, כגון כיצד חברה מתעדת, חושפת ומפחיתה פליטה של גזי חממה. יוניליוור היא אחת מתוך 193 חברות שנכנסו לרשימת ה- A של CDP – רק 9% מתוך המשתתפים.
בשנה שעברה התחייבה יוניליוור להפחית פליטה של גזי חממה, וזאת לצד שאיפה חדשה של שיפור מצב פליטת הפחמן עד שנת 2030. המשמעות היא שמאה אחוז מהאנרגיה שיוניליוור משתמשת בה תגיע ממקורות אנרגיה מתחדשים, וזאת לצד תמיכה בדור האנרגיה המתחדשת והפחתת הצריכה.
בנוסף, ביוניליוור חלה התקדמות נוספת בקמפיין להפחתת פליטות גזים בכל העסקים של החברה באמצעים של אקו-יעילות האומדים את אתרי הייצור של החברה. שני אלו, שיפור פליטת הפחמן ושימוש באמצעים של אקו-יעילות, עמדו במסגרת ההגשה של החברה ל- CDP.
השנה, CDP חגגה את דו"ח "נקודת הזינוק: מעקב אחר התקדמות פעולה אקלימית משותפת".
ביוניליוור רואים הישג דירוג ה- A כמשהו שמחזק שתי מגמות של החברה: הפחתת פליטת גזי חממה בסופו של דבר גם מחזקת את העסק ע"י הפחתת עלויות וסיכונים. בנוסף, למרות שיותר ויותר חברות מאמצות את שינוי האקלים לסדר היום שלהם, יש עוד הרבה מה לעשות, ושינוי האקלים הוא ללא ספק אחד האתגרים הגדולים של המאה ה-21.