יוניליוור מדורגת ראשונה בעולם כיצרנית המזון בעלת הגישה הטובה ביותר לתזונה בשנת 2016. איך היא עשתה את זה?

קרוב ל- 2 מיליארד איש בעולם סובלים מעודף משקל, 2 מיליארד איש לא מקבלים מספיק מרכיבי תזונה חיוניים ו- 800 מיליון איש בעולם הולכים לישון רעבים כל לילה.
אוכל ובריאות מעולם לא היה חשוב יותר לצרכנים, לצד זה, בעיות ההשמנה ותת התזונה בעולם לא מטופלות מספיק מהר ואנשי האקדמיה ומקבלי החלטות מצביעים על תעשיות מזון כעל מי שצריכה למלא תפקיד חשוב בשינוי המצב.
כך למעשה הוקמה ATNI- Access to Nutrition Index, ארגון עולמי עצמאי ללא מטרות רווח שמטרתו לשפר את התרומה של חברות המזון העולמיות לתזונה, כמו גם לעודד חברות להשפיע על צרכנים לצרוך מוצרים מזינים ולשפר את מצב השמנת היתר ותת התזונה בעולם.
במסגרת ATNI , מחקר משווה שבחן את 22 יצרניות המזון והמשקאות הגדולות ביותר בעולם קבע כי יוניליוור מדורגת במקום הראשון בעולם לשנת 2016.
יוניליוור קבלה את הציון הגבוה ביותר בקטגורית תיוג מוצרים ותזונה, כשהיא מצטיינת בכוח ובקנה מידה גלובלי בתכנית " Sustainable Living Plan", שמתבטאת בניסוח מחדש ותיוג של מוצרים, כמו גם באחריות למדיניות שיווקית מתוך אסטרטגיית תזונה שמטרתה לגרום לאנשים לשמור על תזונה ואורח חיים טוב יותר.
יוניליוור גם זכתה לשבחים על במסגרת תכניות אימון וציוד של נשים כפריות למטרת הפצת מסרי בריאות והיגיינה, וזאת לצד מכירת מוצרים במחירים נמוכים למשפחות מעוטות יכולת.
על כל אלה, זכתה יוניליוור בתואר יצרנית המזון בעלת הגישה הטובה ביותר לתזונה לשנת 2016.