כשאנחנו מתבגרים, המון דברים מעצבים את עתידנו. מהחברויות שאנחנו יוצרים ועד לתחומי הלימוד המועדפים עלינו בבית הספר. אבל יש דבר נוסף שיש לו השפעה אדירה על חיינו: הביטחון העצמי שלנו. סקרנות לגבי גופנו היא חלק מתהליך ההתבגרות, אבל נערות לא פונות להורים או לחברים בשאלות. "בעד עצמי"- תכנית ביוזמה של Dove המסייעת בחיזוק הביטחון העצמי […]
כשאנחנו מתבגרים, המון דברים מעצבים את עתידנו. מהחברויות שאנחנו יוצרים ועד לתחומי הלימוד המועדפים עלינו בבית הספר. אבל יש דבר נוסף שיש לו השפעה אדירה על חיינו: הביטחון העצמי שלנו.
סקרנות לגבי גופנו היא חלק מתהליך ההתבגרות, אבל נערות לא פונות להורים או לחברים בשאלות. "בעד עצמי"- תכנית ביוזמה של Dove המסייעת בחיזוק הביטחון העצמי של בני נוער בישראל – בדקה מה הנערות מחפשות ברשת.
"יותר ממחצית הנערות בישראל – 65% – מחפשות ברשת מידע על שיטות להרזיה ו-16% מחפשות איך ניתן לשנות את גודל החזה. אנחנו רוצים לשנות את זה."
במחקר שנערך באוגוסט 2017, 49% מהנערות דיווחו שחיפשו באינטרנט תשובות לשאלות שחששו לשאול את הוריהן או את החברים הקרובים. החיפושים שלהן חשפו בעיות דימוי גוף רבות.
למשל, 65% חיפשו דרכים לירידה במשקל. 16% ביררו לגבי שינוי מידת החזיה ו 9%- מהבנות שאלו אם ניתן לבצע לבצע ניתוח קוסמטי בגילן.
וזה חייב להשתנות.
מה הבת שלך מחפשת?
החל משנת 2004, Dove עובד עם פסיכולוגים, חוקרים ומלכ"רים, כדי ליצור תכנים חינוכיים המסייעים בחיזוק הביטחון העצמי ודימוי הגוף של בני נוער. היוזמה הישראלית – תכנית "בעד עצמי" מאפשרת להורים ומורים לדבר עם בני הנוער על מראה, מערכות יחסים, תקשורת, סלבס ובריונות. עד לשנת 2020, דאב שמה לה למטרה לעזור ל-40 מיליון בני נוער ברחבי העולם.
רוצה להיות מעורבת? הורידי את ערכת המידע להורים שלנו ועזרי לבתכם להרגיש יפה מבפנים ומבחוץ. ביחד, נוכל לעזור לכל נערה להרגיש בטוחה בעצמה. #בעדעצמי
*כמותג הפונה לקהל הנשים עם עיקר מוצריו ועם קהל נשי ברובו, Dove מתנסח באופן עקבי בלשון נקבה. הדיון על הגדרת היופי ועל דימוי גוף חוצה מינים ומגדרים ואנו מזמינים גברים ונשים כאחד להתעניין ולהסתייע בתכנים שלנו.